Na co wozić swoim samochodem dostawczym pustą przestrzeń, jeśli wypada je wypełnić dodatkowym miejscem do załadunku. Następny zysk odnajdziesz na podłodze. Pomysł powinien być prozaicznie prosty i zaczerpnięty wprost z życia. Starczy następny próg razem z załadunkiem na niewielu kątownikach, pasach do mocowań oraz jarzmach jakie razem umocnią. Więc sposób umożliwiający na zbudowanie kolejnej przestrzeni do załadowania w tej samej przestrzeni przyczepy i ładunkowej skrzyni. Istotna będzie konstrukcja na wyższym poziomie ze metalowych oraz aluminiowych belek, na których spoczywa cały bagaż oraz odpowiedzialny za ładunek. Kolejna podłoga typu DFS do kontenerów i typ CTD III do skrzyni załadowczej da się wdrożyć w dowolnej ciężarówce. Podczas odpowiedniej stabilizacji, można to zamontować w każdym typie ciężarówki i gabarycie kubatury załadowczej. Stemple konstrukcyjne pionowe, posiadają perforacje w kształcie wycięć do których wpina się profile poziome będące miejscem do składowania towaru. Na takim stoi załadunek utrzymywany taśmami z urządzeniem naprężającym. Da się to teraz podzielić kątownikami w postaci przegrody międzyburtowych i utrzymać w miejscu dodanymi kątownikami do odciążenia. W zasadzie tworząc w ten sposób podwójną kubaturę i wobec tego podwajając ilość wożonego ładunku. Tym samym obniżając potrzebny czas do załadunku ciężarówki w drogę. Bilans będzie korzystny o czym już wkrótce przekona się nasza konkurencja. Więc szerokiej trasy i do zobaczenia na drodze mobilki!