Podwójna podłoga dodatkowy miejsce dla załadunku

Na co wozić swoim samochodem dostawczym pustą przestrzeń, jeśli wypada je wypełnić dodatkowym miejscem do załadunku. Następny zysk odnajdziesz na podłodze. Pomysł powinien być prozaicznie prosty i zaczerpnięty wprost z życia. Starczy następny próg razem z załadunkiem na niewielu kątownikach, pasach do mocowań oraz jarzmach jakie razem umocnią. Więc sposób umożliwiający na zbudowanie kolejnej przestrzeni do załadowania w tej samej przestrzeni przyczepy i ładunkowej skrzyni. Istotna będzie konstrukcja na wyższym poziomie ze metalowych oraz aluminiowych belek, na których spoczywa cały bagaż oraz odpowiedzialny za ładunek. Kolejna podłoga typu DFS do kontenerów i typ CTD III do skrzyni załadowczej da się wdrożyć w dowolnej ciężarówce. Podczas odpowiedniej stabilizacji, można to zamontować w każdym typie ciężarówki i gabarycie kubatury załadowczej. Stemple konstrukcyjne pionowe, posiadają perforacje w kształcie wycięć do których wpina się profile poziome będące miejscem do składowania towaru. Na takim stoi załadunek utrzymywany taśmami z urządzeniem naprężającym. Da się to teraz podzielić kątownikami w postaci przegrody międzyburtowych i utrzymać w miejscu dodanymi kątownikami do odciążenia. W zasadzie tworząc w ten sposób podwójną kubaturę i wobec tego podwajając ilość wożonego ładunku. Tym samym obniżając potrzebny czas do załadunku ciężarówki w drogę. Bilans będzie korzystny o czym już wkrótce przekona się nasza konkurencja. Więc szerokiej trasy i do zobaczenia na drodze mobilki!